Často kladené otázky

Co je v CoinBank zpoplatněno?
Zdarma je: Poplatek se platí za: Všechny poplatky a limity naleznete zde.
Proč jsou poplatky za výběr u kryptoměn různé?
Tento poplatek je určen transakčními náklady světových burz, na kterých transakce realizujeme. CoinBank nemá možnost tyto poplatky ovlivnit.
V kterou dobu mohu nakupovat nebo prodávat kryptoměnu?
Nakupovat i prodávat můžete kdykoliv, tj. v režimu 24/7 včetně víkendů a svátků.
Jak dlouho trvá uskutečnění nákupu, prodeje?
Nákup i prodej kryptoměn probíhá téměř okamžitě. Tj. uskutečnění obchodu je vyřízeno během několika sekund.
Proč je u nějaké měny rozdíl mezi nákupem a prodejem malý a u jiné větší?
Rozdíl mezi nákupem a prodejem určují světové kryptoburzy, na kterých CoinBank realizuje klientské transakce. Tento rozdíl tedy neurčuje CoinBank a ani není ziskem CoinBank.
Jak nakoupím nebo prodám kryptoměnu?
V hlavním menu webové aplikace se nachází položka “Kurzy”. Po kliknutí na tuto položku zobrazíte aktuální kurzy všech nabízených kryptoměn. Na konci každého řádku se nachází tlačítka “Nákup” a “Prodej” pro uskutečnění obchodu. Případně můžete použít přímo položky hlavního menu Nákup a Prodej.
Jak mám postupovat, když chci nakoupit nebo prodat kryptoměnu, kterou nemáte v nabídce?
Nabídku kryptoměn postupně rozšiřujeme. Pokud máte zájem o nákup či prodej titulu, který nám v nabídce chybí, kontaktuje nás na našem e-mailu info@coinbank.cz. Poptávané měny zařadíme dříve do naší nabídky nebo Vám nabídneme sjednání individuálního obchodu.
Jaké měny si mohu do CoinBank vložit?
CZK, EUR a všechny kryptoměny, které jsou podporovány CoinBankou.
Jaké měny si mohu z CoinBank vybrat?
CZK, EUR a všechny kryptoměny, které jsou podporovány CoinBankou.
Proč máte v obchodních podmínkách, že doporučujete převést kryptoměny do vlastních peněženek?
Vaše kryptoměna je u CoinBank v bezpečí, ale u kryptoměn je obecně doporučováno mít je uloženy v peněžence, ke které máte přístup pouze Vy.
Mohu u CoinBank mít uloženou kryptoměnu dlouhodobě? I několik let?
Ano. Kryptoměnu můžete mít u CoinBank uloženo, jak dlouho potřebujete, a po několika letech ji prodat a nebo si převést do své peněženky.
Mohu na svůj účet u CoinBank vložit peníze (CZK, EUR) jiným způsobem než převodem z bankovního účtu?
Jediný způsob jak zaslat peníze do CoinBank je převod prostředků bankovním účtem. Není možné vkládat peníze v hotovosti.
Jak si mohu převést kryptoměnu z CoinBanku do své vlastní peněženky?
V menu webové aplikace “Můj účet” vidíte stav svých prostředků. Na konci každého řádku je tlačítko “Vybrat”. Po jeho stisknutí zadáte potřebné údaje pro převod a odešlete.
Jak mohu převést kryptoměnu ze své peněženky do CoinBanku?
V rozbalovacím menu (vpravo nahoře - šipka za Vaším jménem) zvolíte položku “Vklad na účet”, kde naleznete potřebné informace.
Poslal(a) jsem Vám peníze a uvedl(a) jsem špatně variabilní symbol nebo zprávu pro příjemce. Co mám dělat. Připíšete mi částku na účet v CoinBank.
Z bezpečnostních důvodů Vám čásku připsat nemůžeme. Obratem Vám ji celou pošleme zpět a Vy máte možnost nám ji poslat znovu se správnými údaji.
Jak dlouho trvá uskutečnění vkladu CZK na účet?
Vklady CZK, EUR - jsou připsány automaticky ihned po připsání prostředků na náš bankovní účet. V případě zaslání prostředků z Fio Banky jsou tedy připsány na náš účet do několika minut. V případě zaslání z jiné banky obvykle trvá připsání jeden den.
Jak dlouho trvá uskutečnění výběru CZK z CoinBank na můj vlastní účet?
Výběry CZK, EUR - jsou zpracovány obvykle do 1 hodiny v garantovanou pracovní dobu, tj. v čase 09:00 - 17:00 o pracovní dny. Mimo tuto dobu jsou obvykle zpracovány tyto výběry do 4 hodin.
K čemu slouží a jak se používá dvoufázové ověřování?
Dvoufázové ověřování slouží k lepší bezpečnosti Vašeho účtu. Když aktivujete dvoufázové ověření, Váš účet bude chráněn další úrovní zabezpečení. K přihlášení bude potřeba něco, co znáte (heslo), a něco, co máte (kód generovaný ve Vašem telefonu). Pro lepší pochopení zapnutí a použití dvoufázového ověřovaní u CoinBank jsme pro Vás připravili video - Zapnutí a použití doufázové autentizace na CoinBank.

Kód generovaný ve Vašem telefonu je platný jen 30 vteřin a poté je vygenerován kód nový. Aby ověření fungovalo korektně, tak je nutné mít v telefonu nastavený správný datum a správný čas.
U svého účtu jsem aktivoval doufázové ověření a telefon se mi rozbil (telefon jsem ztratil). Jak se mám teď přihlásit ke svému účtu?
Je potřeba provést individuální ověření. Kontaktujte nás prosím na info@coinbank.cz nebo volejte 246 083 782.
Poradí mi někdo, když něčemu nerozumím?
Ano, můžete zaslat dotaz e-mailem na info@coinbank.cz, případně využít naší telefonickou info linku na telefonním čísle +420 246 083 782.