Logo CoinBank

Často kladené otázky

Je založení účtu složité?
Co je v CoinBank zpoplatněno?
V kterou dobu mohu nakupovat nebo prodávat kryptoměnu?
Jak nakoupím nebo prodám kryptoměnu?
Kdy a proč musím provést ověření účtu?
Jsou mnou poskytnuté osobní údaje v bezpečí?
Proč je u nějaké měny rozdíl mezi nákupem a prodejem malý a u jiné větší?
Jak mám postupovat, když chci nakoupit nebo prodat kryptoměnu, kterou nemáte v nabídce?
Mohu na svůj klientský účet vložit peníze (CZK, EUR, USD) jiným způsobem než převodem z bankovního účtu?
Poslal(a) jsem Vám peníze a uvedl(a) jsem špatně variabilní symbol nebo zprávu pro příjemce. Co mám dělat? Připíšete mi částku na klientský účet?
Jaké měny si mohu do CoinBank vložit a jaké vybrat?
Mohu mít kryptoměnu u CoinBank uloženou i dlouhodobě? I několik let?
Proč máte v obchodních podmínkách, že doporučujete převést kryptoměny do vlastních peněženek?
Jak si mohu převést kryptoměnu z CoinBank do své vlastní peněženky?
Jak mohu převést kryptoměnu ze své peněženky do CoinBank?
Jak dlouho trvá uskutečnění vkladu prostředků na klientský účet v CoinBank?
Jak dlouho trvá uskutečnění výběru prostředků z CoinBank?
K čemu slouží a jak se používá dvoufázové přihlašování?
U svého účtu jsem aktivoval dvoufázové ověření a telefon se mi rozbil (telefon jsem ztratil). Jak se mám teď přihlásit ke svému účtu?
Poradí mi někdo, když něčemu nerozumím?
Jaký je rozdíl mezi aplikací CoinBank a CoinBank Trader?